Swoboda wyboru
finansowanie w pełni online

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły

Dołącz do nas na Facebooku

Okazje

Brak okazji

Regulamin Sklepu Internetowego OCEAN ZDROWIA


§ 1
Zasady ogólne


1. Sklep internetowy www.ocean-zdrowia.pl prowadzony jest przez firmę OCEAN ZDROWIA Dominika Dudzicz-Bojarska, wpisaną do CEIDG i zarejestrowaną pod adresem, 42-300 Myszków, ul. Strażacka 35/15, NIP 577-188-56-77, REGON 241539560
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym OCEAN ZDROWIA są produktami nowymi i pochodzą z legalnych źródeł. Ceny produktów podawane są w złotówkach i są cenami brutto.
3. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych. Zabrania się kopiowania i udostępniania opisów i zdjęć osobom trzecim.
4. Informacje zawarte na stronach serwisu nie są ofertą handlową w myśl przepisów prawa handlowego. Podane ceny produktów są orientacyjne, a potwierdzenie ceny produktu wraz z kosztami transportu nastąpi po złożeniu zamówienia.
5. Wszelkie informacje na temat aktualnej oferty można uzyskać wysyłając zapytanie na adres sklep@ocean-zdrowia.pl lub kontaktując się z nami telefonicznie pod numerami telefonów: 73 27 777 27 lub 73 28 888 28 w godzinach od 9.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku i od 9.00 do 16.00 w soboty.
6. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym OCEAN ZDROWIA przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.


§ 2
Składanie zamówień


1. Zamówienia można składać przez całą dobę 7 dni w tygodniu każdego miesiąca kalendarzowego za pośrednictwem Sklepu Internetowego OCEAN ZDROWIA, e-mailem lub poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie internetowej. Zamówienia będą realizowane wyłącznie w dni powszednie tzn. od poniedziałku do piątku.
2. Zawarcie Umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Kupującego zamówienia w Sklepie Internetowym OCEAN ZDROWIA.
3. Po złożeniu zamówienia przez stronę internetową, OCEAN ZDROWIA niezwłocznie informuje o jego otrzymaniu oraz potwierdza dostępność i cenę towaru podaną na stronie internetowej, przesyłając stosowną wiadomość na adres internetowy podany przez kupującego oraz jednocześnie
przyjmuje zamówienie do realizacji.
4. Zamówienie składane poprzez stronę internetową za pośrednictwem formularza zamówienia jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe, tj. imię i nazwisko, miejsce zamieszkania wraz z kodem pocztowym, na który towar
ma być wysłany, numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail. W przypadku gdy podane dane nie są kompletne OCEAN ZDROWIA skontaktuje się z Kupującym, a jeśli taki kontakt nie będzie możliwy, to OCEAN ZDROWIA może anulować złożone zamówienie.
5. Składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularzy. Faktura zostaje wystawiona w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
6. Oferta proponowana przez sklep jest zależna od stanów magazynowych firmy, co oznacza, że zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar zamówiony znajduje się na magazynie. W przeciwnym wypadku klient jest informowany o zaistniałej sytuacji i podejmowane
są rozmowy na temat dalszej realizacji zamówienia.
7. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.

8. Składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę OCEAN ZDROWIA Dominika Dudzicz-Bojarska, wpisaną do CEIDG i zarejestrowaną pod adresem, 42-300 Myszków, ul. Strażacka 35/15, NIP 577-188-56-77, w celu udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mu prawo dostępu do jego danych osobowych oraz ich edytowania.


§ 3
Termin i koszty wysyłki


1. Podstawą do rozpoczęcia procesu realizowania zamówienia i wysyłki towaru jest prawidłowo przesłany i wypełniony formularz zamówienia za pośrednictwem strony internetowej www.ocean-zdrowia.pl W przypadku zamówienia złożonego zarówno mailem jak i telefonicznie potwierdzenie złożonego zamówienia nastąpi e-mailem przesłanym zwrotnie przez OCEAN ZDROWIA.
2. Orientacyjny czas realizacji zamówienia trwa zazwyczaj od 2-14 dni roboczych. Z uwagi na to, iż wiele produktów z asortymentu Sklepu Internetowego OCEAN ZDROWIA zamawianych jest bezpośrednio od producenta, realizacja zamówienia może nastąpić w dwóch lub więcej przesyłkach. W przypadku produktów wykonywanych na zamówienie takich jak stoły rehabilitacyjne, leżanki, materace rehabilitacyjne, kształtki itp. czas realizacji zamówienia będzie ustalany indywidualnie z każdym Klientem. Czas realizacji zamówienia jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówienia.
3. Przed odebraniem przesyłki od kuriera przez Kupującego należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane, to należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się niezwłocznie z OCEAN ZDROWIA w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń z tytułu uszkodzenia lub okradzenia przesyłki w transporcie i wydłużyć termin reklamacji w tym zakresie do 30 dni roboczych.
4. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie lub drogą e-mailową. OCEAN ZDROWIA poinformuje Kupującego niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić. Nabywając towar kupujący wyraża zgodę na przesłanie dokumentu potwierdzającego nabycie towaru paragonu lub/i faktury za pośrednictwem poczty elektronicznej. Na życzenie kupującego firma może przesłać taki dokument pocztą tradycyjną.
5. Miejscem realizacji dostaw towarów nabywanych za pośrednictwem sklepu jest wyłącznie terytorium Polski. Towar jest wysyłany przez dostawcę nabywcy za pośrednictwem przewoźnika , kuriera, poczty itp.( ryzyko utraty towaru ponosi nabywca) -  dokonanie dostawy towaru następuje z chwilą wydania towaru przewoźnikowi, który jest zobowiązany do jego dostarczenia, z tym momentem dostawca przenosi prawo do rozporządzaniem towarem jak właściciel. Do dostawy stosowane są warunki CPT (carriage paid to), które oznaczają , że towar opłaca sprzedawca, ale ryzyko związane z  towarem przechodzi na nabywcę w momencie przekazania towaru przewoźnikowi.
6. Zmiany w zamówieniu mogą dokonywać się do momentu gdy Państwa zamówienie ma status zamówienia potwierdzonego. Nie mogą Państwo zmienić, anulować zamówienia, które zostało już wysłane.
7. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu w przypadku, gdy dostawa dotyczy tylko jednego produktu dostępnego w sklepie www.ocean-zdrowia.pl W przypadku jednak, kiedy Kupujący dokonuje jednego lub kilku produktów wymagających zamówienia u producenta lub sprowadzenia na indywidualne zamówienie, to wysokość opłat za dostawę uzależniona będzie od rodzaju transportu oraz sposobu płatności, o czym Kupujący zostanie poinformowany w sposób i w terminie określonym.
8. W przypadku, gdyby Kupujący nie odebrał przesyłki pomimo podjętej próby doręczenia towaru, to w takim przypadku ponosi koszty transportu tego towaru nawet wówczas kiedy w potwierdzeniu zamówienia pro-forma otrzymał możliwość bezpłatnej dostawy tego towaru.                      


9. Orientacyjne koszty transportu są następujące:


Przesyłka kurierska do 30 kg - 20,00 zł*

UWAGA!
*Przedstawione koszty transportu ukazują  orientacyjną wartość. Koszty transportu ustalane są każdorazowo indywidualnie. W przypadku kupna wielu produktów koszty przesyłki zostaną przekalkulowane i dopasowane do wielkości zamówienia. Prosimy przed zakupem o kontakt z biurem handlowym biuro@ocean-zdrowia.pl   gdyż  istnieje grupa produktów o niestandardowych gabarytach i wadze (m.in. stoły rehabilitacyjne, PUR, UGUL, sprzęt sportowy, materace sypialniane), dla których koszty transportu są ustalane indywidualnie.


§ 4
Płatności


1.Na każdy sprzedany towar OCEAN ZDROWIA wystawia dowód zakupu.

Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym nakładają na konsumenta obowiązek zapłaty.

Poniżej przedstawiamy dostępne formy płatności za zakupione towary.

- ZAPŁATA TRADYCYJNYM PRZELEWEM LUB WPŁATA NA KONTO

Klient po zatwierdzeniu zamówienia powinien dokonać przelewu na nasz rachunek bankowy, numer rachunku podany zostaje podczas zatwierdzania zamówienia oraz przychodzi w e-mailu potwierdzającym zamówienie.

Zapłacić należy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia poprzez wykonanie przelewu z własnego banku na jeden z poniższych rachunków:

ING BANK ŚLĄSKI 56 1050 1142 1000 0092 1057 0470

mBank 64 1140 2004 0000 3602 7568 6982

lub wpłacając gotówkę na nasz rachunek w banku, na poczcie lub w agencjach przyjmujących wpłaty gotówkowe na rachunki bankowe.

- PRZELEW ELEKTRONICZNY Z KONTA PRZEZ PAYBYNET

Zapłata przez PayByNet

Opcja płatności dostępna dla klientów posiadających rachunek bankowy w bankach przedstawionych na ikonach

Klient aby zapłacić przez "Płacę przez PayByNet" powinien kliknąć ikonkę swojego banku, tego w którym ma swoje konto aby zapłacić przelewem z banku. Po kliknięciu wybranej ikony następuje przeniesienie na stronę podsumowującą zamówienie, gdzie klient powinien kliknąć przycisk "ZAPŁAĆ" aby dokonać płatności, wtedy zostanie przeniesiony na stronę PayByNet ,gdzie powinien dokończyć realizację płatności. Zapłacić należy do 30 minut od zatwierdzenia zamówienia.

PayByNet to system gwarantowanych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. To obecnie najszybszy sposób płatności w Internecie, dzięki któremu zamówienie może zostać zrealizowane od razu po zatwierdzeniu przelewu przez klienta. PayByNet to uznany przez Narodowy Bank Polski system autoryzacji i rozliczeń. Obsługę PayByNet realizuje Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. (KIR S.A) - NAJBEZPIECZNIEJSZY I NAJSZYBSZY OPERATOR NA POLSKIM RYNKU. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat z tytułu płatności przez PayByNet.

- ZAKUPY NA RATY PRZY UŻYCIU PLATFORMY RATALNEJ

Platforma Ratalna umożliwia wygodne robienie zakupów na raty przez internet, bez wychodzenia z domu! Zakupy na raty przez internet to rewelacyjne rozwiązanie dla klientów, chcących bez nadmiernego obciążania budżetu i angażowania środków własnych, w prosty i szybki sposób sfinansować swoje zakupy. Kupując poprzez Platformę Ratalną masz pewność, że Twoja transakcja przebiegnie szybko i bezpiecznie.

Jak to działa?

Wybierz interesujące Cię produkty w naszym sklepie internetowym.

Wypełnij wniosek ratalny. Dane przesyłane w formularzu są zabezpieczone certyfikatem SSL, dzięki czemu masz pewność, że nie trafią w niepowołane ręce.

Po pozytywnej decyzji banku w ciągu 24 godzin (w dni wolne od pracy następnego dnia roboczego) zostaną wysłane do Ciebie, za pośrednictwem firmy kurierskiej, dwa egzemplarze umowy kredytu.

Po otrzymaniu umowy i pozytywnej weryfikacji zostaniemy powiadomieni o możliwości realizacji zamówienia.

§ 5
Reklamacja


1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie, a szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów
posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączonych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Kupujący może także przeprowadzić
procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem OCEAN ZDROWIA.
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
3. W każdym przypadku reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ocean-zdrowia.pl
4. Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo
odstąpieniu od umowy sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez OCEAN ZDROWIA
5. OCEAN ZDROWIA ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez OCEAN ZDROWIA do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie produktu. Kupujący zostanie poproszony o dostarczenie produktu na koszt OCEAN ZDROWIA na
podany przez OCEAN ZDROWIA adres.
7. Naprawiony produkt odsyłany jest do Kupującego na koszt OCEAN ZDROWIA.
8. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt OCEAN ZDROWIA.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

2. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń: a) zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. b) zwrócenie się do stałego polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, adres www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. c) zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną m.in. do Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.

3. W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

4. Konsument może również skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów Konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).5. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.


§ 6
Odstąpienie od umowy


1. Kupujący, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, które jest ograniczone w czasie, i na które przysługuje 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy,
a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Wskazane w ust. 1 prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu jednocześnie konsumentem, w szczególności gdy Sprzedawca wyprodukuje Towar według specyfikacji Klienta, na jego indywidualne zamówienie, zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w odniesieniu do pozostałych umów, o których mowa w wyżej wskazanej podstawie prawnej. 
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ocean-zdrowia.pl
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
6. OCEAN ZDROWIA ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym www.ocean-zdrowia.pl Sklep OCEAN ZDROWIA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli OCEAN ZDROWIA nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt na adres podany przez OCEAN ZDROWIA. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy). Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. 
8. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
9. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy, zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, OCEAN ZDROWIA nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10. Prawo odstąpienia od umowy na warunkach określonych w postanowieniach ust. 1 - 10, nie przysługuje podmiotom gospodarczym dokonującym zakupu towarów i produktów w OCEAN ZDROWIA a w szczególności przedsiębiorcom będącym osobami fizycznymi, osobami prawnymi i jednostkom organizacyjnym nie będącym osobami prawnymi, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną - wykonującym we własnym lub w cudzym imieniu działalność gospodarczą.

11. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


Ja (imię i nazwisko) ....................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ...................................................................................................................................................................

Data zawarcia umowy (zakupu) ......................................... Data odbioru zamówionego towaru ....................................................

Nr dokumentu zakupu .................................. z dnia ................................................


Imię i nazwisko ...............................................
Adres .....................................................
Data ...................................................
Podpis czytelny.. .........................................................

 

Nr konta oraz dokładne dane do dokonania zwrotu

Nazwa banku, nr konta ...............................................

§ 7
Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych


1. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Kupującego. Kupujący mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
2. Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub paragonu i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Wszelkie dane osobowe uzyskane w procesie składania zamówień w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawnione innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”, z zastrzeżeniem ust. 1.


§ 8
Informacja o plikach cookies.


1. Serwis korzysta z plików cookies.
2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
b. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
c. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie.
Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.


§ 9
Postanowienia końcowe


1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy OCEAN ZDROWIA zawierane są w języku polskim.
2. Firma OCEAN ZDROWIA zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.), dla umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Kupującymi będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
4. Administratorem danych osobowych Kupującego zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest OCEAN ZDROWIA
5. Dane osobowe Kupujących zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego OCEAN ZDROWIA zbierane są - zgodnie z wolą Kupującego w celu realizacji umowy sprzedaży lub prawa odstąpienia od umowy sprzedaży przez Kupującego.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego OCEAN ZDROWIA przed zawarciem danej umowy.

7. Firma OCEAN ZDROWIA zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu użytkownicy zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej z 14 dniowym wyprzedzeniem.