Swoboda wyboru
finansowanie w pełni online

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły

Dołącz do nas na Facebooku

Okazje

Brak okazji


1. Zamówienia można składać przez całą dobę 7 dni w tygodniu każdego miesiąca kalendarzowego za pośrednictwem Sklepu Internetowego OCEAN ZDROWIA, e-mailem lub poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie internetowej. Zamówienia będą realizowane wyłącznie w dni powszednie tzn. od poniedziałku do piątku.
2. Zawarcie Umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Kupującego zamówienia w Sklepie Internetowym OCEAN ZDROWIA.
3. Po złożeniu zamówienia przez stronę internetową, OCEAN ZDROWIA niezwłocznie informuje o jego otrzymaniu oraz potwierdza dostępność i cenę towaru podaną na stronie internetowej, przesyłając stosowną wiadomość na adres internetowy podany przez kupującego oraz jednocześnie
przyjmuje zamówienie do realizacji.
4. Zamówienie składane poprzez stronę internetową za pośrednictwem formularza zamówienia jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe, tj. imię i nazwisko, miejsce zamieszkania wraz z kodem pocztowym, na który towar
ma być wysłany, numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail. W przypadku gdy podane dane nie są kompletne OCEAN ZDROWIA skontaktuje się z Kupującym, a jeśli taki kontakt nie będzie możliwy, to OCEAN ZDROWIA może anulować złożone zamówienie.
5. Składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularzy. Faktura zostaje wystawiona w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
6. Oferta proponowana przez sklep jest zależna od stanów magazynowych firmy, co oznacza, że zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar zamówiony znajduje się na magazynie. W przeciwnym wypadku klient jest informowany o zaistniałej sytuacji i podejmowane
są rozmowy na temat dalszej realizacji zamówienia.
7. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.